Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 392-401 |
Journal | Sonderpädagogische Förderung heute |
Volume | 57 |
Publication status | Published - 2012 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Sonderpädagogische Förderung heute, Vol. 57, 2012, p. 392-401.
Research output: Contribution to journal › Commentary in journal › Research
}
TY - JOUR
T1 - Die neuen KMK-Empfehlungen zur inklusiven Bildung von Kindern und Jugendlichen mit Behinderungen in Schulen
T2 - eine Kommentierung aus bildungswissenschaftlicher Sicht
AU - Lindmeier, Christian
AU - Lindmeier, Bettina
PY - 2012
Y1 - 2012
M3 - Kommentar in Fachzeitschrift
VL - 57
SP - 392
EP - 401
JO - Sonderpädagogische Förderung heute
JF - Sonderpädagogische Förderung heute
ER -