Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 381-402 |
Journal | Empirische Pädagogik |
Volume | 37 |
Issue number | 4 |
Publication status | Published - 2023 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Empirische Pädagogik, Vol. 37, No. 4, 2023, p. 381-402.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
}
TY - JOUR
T1 - Die Entwicklung von Vorstellungen und Wissen zum Prädikat bei Sekundarstufen-schüler*innen
AU - Otten, Tina
AU - Becker, Tabea
AU - Wiebusch, Maren Eva
PY - 2023
Y1 - 2023
M3 - Artikel
VL - 37
SP - 381
EP - 402
JO - Empirische Pädagogik
JF - Empirische Pädagogik
SN - 0931-5020
IS - 4
ER -