Die Entwicklung von pictorial literacy: Zur Interpretation piktografischer Zeichen im Vorschulalter

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer review

Authors

  • Heike Drexler

Research Organisations

View graph of relations

Details

Original languageGerman
Pages (from-to)156-177
Number of pages22
JournalJournal für Psychologie
Volume26
Issue number1
Publication statusPublished - 24 Jul 2018

Cite this

Die Entwicklung von pictorial literacy: Zur Interpretation piktografischer Zeichen im Vorschulalter. / Drexler, Heike.
In: Journal für Psychologie, Vol. 26, No. 1, 24.07.2018, p. 156-177.

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer review

Drexler H. Die Entwicklung von pictorial literacy: Zur Interpretation piktografischer Zeichen im Vorschulalter. Journal für Psychologie. 2018 Jul 24;26(1):156-177. doi: 10.30820/8247.10
Drexler, Heike. / Die Entwicklung von pictorial literacy : Zur Interpretation piktografischer Zeichen im Vorschulalter. In: Journal für Psychologie. 2018 ; Vol. 26, No. 1. pp. 156-177.
Download
@article{81939b0540df40c1956b29dee5adf85e,
title = "Die Entwicklung von pictorial literacy: Zur Interpretation piktografischer Zeichen im Vorschulalter",
author = "Heike Drexler",
year = "2018",
month = jul,
day = "24",
doi = "10.30820/8247.10",
language = "Deutsch",
volume = "26",
pages = "156--177",
number = "1",

}

Download

TY - JOUR

T1 - Die Entwicklung von pictorial literacy

T2 - Zur Interpretation piktografischer Zeichen im Vorschulalter

AU - Drexler, Heike

PY - 2018/7/24

Y1 - 2018/7/24

U2 - 10.30820/8247.10

DO - 10.30820/8247.10

M3 - Artikel

VL - 26

SP - 156

EP - 177

JO - Journal für Psychologie

JF - Journal für Psychologie

SN - 2198-6959

IS - 1

ER -