Die Entwicklung inklusiver Schulen: drei Perspektiven aus England

Research output: Contribution to journalArticleResearch

Authors

  • Alan Dyson
  • Sylvia Birgit Schütze (Translator)

Research Organisations

External Research Organisations

  • University of Manchester
View graph of relations

Details

Original languageGerman
Pages (from-to)115-126
Number of pages12
JournalDie deutsche Schule
Volume102
Issue number2
Publication statusPublished - 2010

Cite this

Die Entwicklung inklusiver Schulen: drei Perspektiven aus England. / Dyson, Alan; Schütze, Sylvia Birgit (Translator).
In: Die deutsche Schule, Vol. 102, No. 2, 2010, p. 115-126.

Research output: Contribution to journalArticleResearch

Dyson, A 2010, 'Die Entwicklung inklusiver Schulen: drei Perspektiven aus England', Die deutsche Schule, vol. 102, no. 2, pp. 115-126.
Dyson, A., & Schütze, S. B., (TRANS.) (2010). Die Entwicklung inklusiver Schulen: drei Perspektiven aus England. Die deutsche Schule, 102(2), 115-126.
Dyson A, Schütze SB. Die Entwicklung inklusiver Schulen: drei Perspektiven aus England. Die deutsche Schule. 2010;102(2):115-126.
Dyson, Alan ; Schütze, Sylvia Birgit. / Die Entwicklung inklusiver Schulen : drei Perspektiven aus England. In: Die deutsche Schule. 2010 ; Vol. 102, No. 2. pp. 115-126.
Download
@article{a9b8ff17fd0844068e74e8da75d48e66,
title = "Die Entwicklung inklusiver Schulen: drei Perspektiven aus England",
author = "Alan Dyson and Sch{\"u}tze, {Sylvia Birgit}",
year = "2010",
language = "Deutsch",
volume = "102",
pages = "115--126",
number = "2",

}

Download

TY - JOUR

T1 - Die Entwicklung inklusiver Schulen

T2 - drei Perspektiven aus England

AU - Dyson, Alan

A2 - Schütze, Sylvia Birgit

PY - 2010

Y1 - 2010

UR - https://www.waxmann.com/index.php?eID=download&id_ausgabe=AUG100065&uid=openaccess

M3 - Artikel

VL - 102

SP - 115

EP - 126

JO - Die deutsche Schule

JF - Die deutsche Schule

SN - 2699-5379

IS - 2

ER -