Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 115-126 |
Number of pages | 12 |
Journal | Die deutsche Schule |
Volume | 102 |
Issue number | 2 |
Publication status | Published - 2010 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Die Entwicklung inklusiver Schulen: drei Perspektiven aus England. / Dyson, Alan; Schütze, Sylvia Birgit (Translator).
In: Die deutsche Schule, Vol. 102, No. 2, 2010, p. 115-126.
In: Die deutsche Schule, Vol. 102, No. 2, 2010, p. 115-126.
Research output: Contribution to journal › Article › Research
Dyson, A 2010, 'Die Entwicklung inklusiver Schulen: drei Perspektiven aus England', Die deutsche Schule, vol. 102, no. 2, pp. 115-126.
Dyson, A., & Schütze, S. B., (TRANS.) (2010). Die Entwicklung inklusiver Schulen: drei Perspektiven aus England. Die deutsche Schule, 102(2), 115-126.
Dyson A, Schütze SB. Die Entwicklung inklusiver Schulen: drei Perspektiven aus England. Die deutsche Schule. 2010;102(2):115-126.
Download
@article{a9b8ff17fd0844068e74e8da75d48e66,
title = "Die Entwicklung inklusiver Schulen: drei Perspektiven aus England",
author = "Alan Dyson and Sch{\"u}tze, {Sylvia Birgit}",
year = "2010",
language = "Deutsch",
volume = "102",
pages = "115--126",
number = "2",
}
Download
TY - JOUR
T1 - Die Entwicklung inklusiver Schulen
T2 - drei Perspektiven aus England
AU - Dyson, Alan
A2 - Schütze, Sylvia Birgit
PY - 2010
Y1 - 2010
UR - https://www.waxmann.com/index.php?eID=download&id_ausgabe=AUG100065&uid=openaccess
M3 - Artikel
VL - 102
SP - 115
EP - 126
JO - Die deutsche Schule
JF - Die deutsche Schule
SN - 2699-5379
IS - 2
ER -