Details
Original language | German |
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Title of host publication | Inklusion im Spannungsfeld von Normalität und Diversität |
Subtitle of host publication | Band II: Lehren und Lernen |
Editors | Marie Esefeld, Kirsten Müller, Philipp Hackstein, Elisabeth von Stechow, Barbara Klocke |
Place of Publication | Bad Heilbrunn |
Pages | 57-64 |
Volume | 2 |
Publication status | Published - 2019 |
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Inklusion im Spannungsfeld von Normalität und Diversität: Band II: Lehren und Lernen. ed. / Marie Esefeld; Kirsten Müller; Philipp Hackstein; Elisabeth von Stechow; Barbara Klocke. Vol. 2 Bad Heilbrunn, 2019. p. 57-64.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research
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TY - CHAP
T1 - Die Bedeutung von Differenzpraktiken Studierender verschiedener Lehramtsstudiengänge für ihr Verständnis von schulischer Inklusion
AU - Lücke, Mia
AU - Lindmeier, Bettina
PY - 2019
Y1 - 2019
M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk
SN - 978-3-7815-2288-6
VL - 2
SP - 57
EP - 64
BT - Inklusion im Spannungsfeld von Normalität und Diversität
A2 - Esefeld, Marie
A2 - Müller, Kirsten
A2 - Hackstein, Philipp
A2 - von Stechow, Elisabeth
A2 - Klocke, Barbara
CY - Bad Heilbrunn
ER -