Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 132-141 |
Journal | L.O.G.O.S. Interdisziplinair |
Volume | 19 |
Issue number | 2 |
Publication status | Published - 2011 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: L.O.G.O.S. Interdisziplinair, Vol. 19, No. 2, 2011, p. 132-141.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
}
TY - JOUR
T1 - Die Bedeutung des "Connectionist Approach" und der sprachganzheitlichen Perspektive für die Sprach-Pädagogik und -Therapie
AU - Miosga, Christiane
AU - Borsutzky, M.
AU - Fuchs, Andrea
AU - Lütje-Klose, Birgit
PY - 2011
Y1 - 2011
M3 - Artikel
VL - 19
SP - 132
EP - 141
JO - L.O.G.O.S. Interdisziplinair
JF - L.O.G.O.S. Interdisziplinair
SN - 0944-405X
IS - 2
ER -