Details
Original language | German |
---|---|
Awarding Institution | |
Supervised by |
|
Place of Publication | Hannover |
Publication status | Published - 2021 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Der Flipped Classroom in der Physik-Lehre: Empirische Untersuchungen in Schule und Hochschule. / Weiß, Lars-Frederik.
Hannover, 2021. 216 p.
Hannover, 2021. 216 p.
Research output: Thesis › Doctoral thesis
Weiß, L-F 2021, 'Der Flipped Classroom in der Physik-Lehre: Empirische Untersuchungen in Schule und Hochschule', Leibniz University Hannover, Hannover.
Weiß, L.-F. (2021). Der Flipped Classroom in der Physik-Lehre: Empirische Untersuchungen in Schule und Hochschule. [Doctoral thesis, Leibniz University Hannover].
Weiß LF. Der Flipped Classroom in der Physik-Lehre: Empirische Untersuchungen in Schule und Hochschule. Hannover, 2021. 216 p.
Download
@phdthesis{7ba717f1fe694136a0b2d31c61ce537c,
title = "Der Flipped Classroom in der Physik-Lehre: Empirische Untersuchungen in Schule und Hochschule",
author = "Lars-Frederik Wei{\ss}",
note = "Dissertation",
year = "2021",
language = "Deutsch",
school = "Gottfried Wilhelm Leibniz Universit{\"a}t Hannover",
}
Download
TY - BOOK
T1 - Der Flipped Classroom in der Physik-Lehre
T2 - Empirische Untersuchungen in Schule und Hochschule
AU - Weiß, Lars-Frederik
N1 - Dissertation
PY - 2021
Y1 - 2021
M3 - Dissertation
CY - Hannover
ER -