Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 38-43 |
Number of pages | 6 |
Journal | Naturwissenschaften im Unterricht Chemie |
Volume | 20 |
Issue number | 114 |
Publication status | Published - 2009 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Naturwissenschaften im Unterricht Chemie, Vol. 20, No. 114, 2009, p. 38-43.
Research output: Contribution to journal › Article › Research
}
TY - JOUR
T1 - Das Salz gibt die Farbe ab. Zur Einführung eines tragfähigen Löslichkeitskonzepts.
AU - Grüß-Niehaus, Thomas
AU - Schanze, Sascha
PY - 2009
Y1 - 2009
KW - Chemieunterricht
KW - Elementarteilchen
KW - Löslichkeit
KW - Schülerexperiment
KW - Teilchenmodell
M3 - Artikel
VL - 20
SP - 38
EP - 43
JO - Naturwissenschaften im Unterricht Chemie
JF - Naturwissenschaften im Unterricht Chemie
SN - 0946-2139
IS - 114
ER -