Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Teilhaben an Schule |
Subtitle of host publication | Zu den Chancen wirksamer Einflussnahme auf Schulentwicklung |
Editors | Thomas Rhim |
Place of Publication | Wiesbaden |
Publisher | VS Verlag fur Sozialwissenschaften |
Pages | 237-251 |
ISBN (electronic) | 978-3-531-91162-5 |
ISBN (print) | 978-3-531-15717-7 |
Publication status | Published - 2008 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Teilhaben an Schule: Zu den Chancen wirksamer Einflussnahme auf Schulentwicklung. ed. / Thomas Rhim. Wiesbaden: VS Verlag fur Sozialwissenschaften, 2008. p. 237-251.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research
}
TY - CHAP
T1 - Das Pseudologie-Syndrom
T2 - Zum Phänomen pädagogisch erzeugter Widersprüche
AU - Wernet, Andreas
PY - 2008
Y1 - 2008
U2 - 10.1007/978-3-531-91162-5_17
DO - 10.1007/978-3-531-91162-5_17
M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk
SN - 978-3-531-15717-7
SP - 237
EP - 251
BT - Teilhaben an Schule
A2 - Rhim, Thomas
PB - VS Verlag fur Sozialwissenschaften
CY - Wiesbaden
ER -