Bildung für nachhaltige Entwicklung (BNE) in chinesischen Grundschulen

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

View graph of relations

Details

Translated title of the contributionEducation for Sustainable Developemt (ESD) in Chinese Elementary Schools
Original languageGerman
Title of host publicationBildung für nachhaltige Entwicklung
Place of PublicationBad Heilbronn
Pages85-100
Number of pages16
Publication statusPublished - 2019

Publication series

NameTransfer Forschung - Schule
Number5
Volume5

Cite this

Bildung für nachhaltige Entwicklung (BNE) in chinesischen Grundschulen. / Sun, Xiaokang.
Bildung für nachhaltige Entwicklung. Bad Heilbronn, 2019. p. 85-100 (Transfer Forschung - Schule; Vol. 5, No. 5).

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Sun, X 2019, Bildung für nachhaltige Entwicklung (BNE) in chinesischen Grundschulen. in Bildung für nachhaltige Entwicklung. Transfer Forschung - Schule, no. 5, vol. 5, Bad Heilbronn, pp. 85-100.
Sun, X. (2019). Bildung für nachhaltige Entwicklung (BNE) in chinesischen Grundschulen. In Bildung für nachhaltige Entwicklung (pp. 85-100). (Transfer Forschung - Schule; Vol. 5, No. 5)..
Sun X. Bildung für nachhaltige Entwicklung (BNE) in chinesischen Grundschulen. In Bildung für nachhaltige Entwicklung. Bad Heilbronn. 2019. p. 85-100. (Transfer Forschung - Schule; 5).
Sun, Xiaokang. / Bildung für nachhaltige Entwicklung (BNE) in chinesischen Grundschulen. Bildung für nachhaltige Entwicklung. Bad Heilbronn, 2019. pp. 85-100 (Transfer Forschung - Schule; 5).
Download
@inbook{06de1d76d1ae4f24aa9c2d2d539eae0c,
title = "Bildung f{\"u}r nachhaltige Entwicklung (BNE) in chinesischen Grundschulen",
author = "Xiaokang Sun",
year = "2019",
language = "Deutsch",
isbn = "978-3-7815-2352-4",
series = "Transfer Forschung - Schule",
number = "5",
pages = "85--100",
booktitle = "Bildung f{\"u}r nachhaltige Entwicklung",

}

Download

TY - CHAP

T1 - Bildung für nachhaltige Entwicklung (BNE) in chinesischen Grundschulen

AU - Sun, Xiaokang

PY - 2019

Y1 - 2019

M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk

SN - 978-3-7815-2352-4

T3 - Transfer Forschung - Schule

SP - 85

EP - 100

BT - Bildung für nachhaltige Entwicklung

CY - Bad Heilbronn

ER -