Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 131-152 |
Number of pages | 22 |
Journal | Sozialer Sinn |
Volume | 18 |
Issue number | 1 |
Publication status | Published - 13 Sept 2017 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Bildung als Imagerie: Zur „Problematik des Bildungsbegriffs selber“. / Wolf, Eike.
In: Sozialer Sinn, Vol. 18, No. 1, 13.09.2017, p. 131-152.
In: Sozialer Sinn, Vol. 18, No. 1, 13.09.2017, p. 131-152.
Research output: Contribution to journal › Article › Research
Wolf, E 2017, 'Bildung als Imagerie: Zur „Problematik des Bildungsbegriffs selber“', Sozialer Sinn, vol. 18, no. 1, pp. 131-152. https://doi.org/10.1515/sosi-2017-0005
Wolf, E. (2017). Bildung als Imagerie: Zur „Problematik des Bildungsbegriffs selber“. Sozialer Sinn, 18(1), 131-152. https://doi.org/10.1515/sosi-2017-0005
Wolf E. Bildung als Imagerie: Zur „Problematik des Bildungsbegriffs selber“. Sozialer Sinn. 2017 Sept 13;18(1):131-152. doi: 10.1515/sosi-2017-0005
Download
@article{158bce95d6194d50b6303db1270aef2b,
title = "Bildung als Imagerie: Zur „Problematik des Bildungsbegriffs selber“",
author = "Eike Wolf",
year = "2017",
month = sep,
day = "13",
doi = "10.1515/sosi-2017-0005",
language = "Deutsch",
volume = "18",
pages = "131--152",
number = "1",
}
Download
TY - JOUR
T1 - Bildung als Imagerie
T2 - Zur „Problematik des Bildungsbegriffs selber“
AU - Wolf, Eike
PY - 2017/9/13
Y1 - 2017/9/13
U2 - 10.1515/sosi-2017-0005
DO - 10.1515/sosi-2017-0005
M3 - Artikel
VL - 18
SP - 131
EP - 152
JO - Sozialer Sinn
JF - Sozialer Sinn
SN - 1439-9326
IS - 1
ER -