Details
Original language | English |
---|---|
Title of host publication | Handbuch Techniken der Kommunikation |
Subtitle of host publication | Grundlagen – Innovative Ansätze – Praktische Umsetzungen |
Editors | Tobias Langner, Franz-Rudolf Escher, Manfred Bruhn |
Volume | 2 |
ISBN (electronic) | 9783658046538 |
Publication status | Published - 15 Jul 2018 |
Publication series
Name | Springer Reference Wirtschaft |
---|---|
Publisher | Springer Gabler |
ISSN (Print) | 2510-0904 |
ISSN (electronic) | 2510-0890 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Anticipating the Effects of Communication: A Neuroeconomic Framework for Marketing Purposes. / Schmidt, Steffen; Wiedmann, Klaus-Peter; Reiter, Philipp et al.
Handbuch Techniken der Kommunikation: Grundlagen – Innovative Ansätze – Praktische Umsetzungen. ed. / Tobias Langner; Franz-Rudolf Escher; Manfred Bruhn. Vol. 2 2018. (Springer Reference Wirtschaft).
Handbuch Techniken der Kommunikation: Grundlagen – Innovative Ansätze – Praktische Umsetzungen. ed. / Tobias Langner; Franz-Rudolf Escher; Manfred Bruhn. Vol. 2 2018. (Springer Reference Wirtschaft).
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research
Schmidt, S, Wiedmann, K-P, Reiter, P & Kurlbaum, C 2018, Anticipating the Effects of Communication: A Neuroeconomic Framework for Marketing Purposes. in T Langner, F-R Escher & M Bruhn (eds), Handbuch Techniken der Kommunikation: Grundlagen – Innovative Ansätze – Praktische Umsetzungen. vol. 2, Springer Reference Wirtschaft. https://doi.org/10.1007/978-3-658-04653-8_5
Schmidt, S., Wiedmann, K.-P., Reiter, P., & Kurlbaum, C. (2018). Anticipating the Effects of Communication: A Neuroeconomic Framework for Marketing Purposes. In T. Langner, F.-R. Escher, & M. Bruhn (Eds.), Handbuch Techniken der Kommunikation: Grundlagen – Innovative Ansätze – Praktische Umsetzungen (Vol. 2). (Springer Reference Wirtschaft). https://doi.org/10.1007/978-3-658-04653-8_5
Schmidt S, Wiedmann KP, Reiter P, Kurlbaum C. Anticipating the Effects of Communication: A Neuroeconomic Framework for Marketing Purposes. In Langner T, Escher FR, Bruhn M, editors, Handbuch Techniken der Kommunikation: Grundlagen – Innovative Ansätze – Praktische Umsetzungen. Vol. 2. 2018. (Springer Reference Wirtschaft). doi: 10.1007/978-3-658-04653-8_5
Download
@inbook{ea1ab735121a42e18fa832c5073fd899,
title = "Anticipating the Effects of Communication: A Neuroeconomic Framework for Marketing Purposes",
author = "Steffen Schmidt and Klaus-Peter Wiedmann and Philipp Reiter and Christina Kurlbaum",
year = "2018",
month = jul,
day = "15",
doi = "10.1007/978-3-658-04653-8_5",
language = "English",
isbn = "9783658046521",
volume = "2",
series = "Springer Reference Wirtschaft",
publisher = "Springer Gabler",
editor = "Tobias Langner and Franz-Rudolf Escher and Manfred Bruhn",
booktitle = "Handbuch Techniken der Kommunikation",
}
Download
TY - CHAP
T1 - Anticipating the Effects of Communication
T2 - A Neuroeconomic Framework for Marketing Purposes
AU - Schmidt, Steffen
AU - Wiedmann, Klaus-Peter
AU - Reiter, Philipp
AU - Kurlbaum, Christina
PY - 2018/7/15
Y1 - 2018/7/15
U2 - 10.1007/978-3-658-04653-8_5
DO - 10.1007/978-3-658-04653-8_5
M3 - Contribution to book/anthology
SN - 9783658046521
VL - 2
T3 - Springer Reference Wirtschaft
BT - Handbuch Techniken der Kommunikation
A2 - Langner, Tobias
A2 - Escher, Franz-Rudolf
A2 - Bruhn, Manfred
ER -