Details
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Seiten (von - bis) | 24-35 |
Fachzeitschrift | Scholarship of Teaching and Learning in Psychology |
Jahrgang | 6 |
Ausgabenummer | 1 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2020 |
Extern publiziert | Ja |
Zitieren
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTex
- RIS
in: Scholarship of Teaching and Learning in Psychology, Jahrgang 6, Nr. 1, 2020, S. 24-35.
Publikation: Beitrag in Fachzeitschrift › Artikel › Forschung › Peer-Review
}
TY - JOUR
T1 - The impact of students’ skills on the use of learning support and effects on exam performance in a psychology students’ statistics course.
AU - Bebermeier, Sarah
AU - Nußbeck, Fridtjof W.
AU - Austerschmidt, Kim L.
PY - 2020
Y1 - 2020
U2 - 10.1037/stl0000170
DO - 10.1037/stl0000170
M3 - Article
VL - 6
SP - 24
EP - 35
JO - Scholarship of Teaching and Learning in Psychology
JF - Scholarship of Teaching and Learning in Psychology
SN - 2332-2101
IS - 1
ER -