Details
Originalsprache | Deutsch |
---|---|
Seiten (von - bis) | 23-38 |
Seitenumfang | 16 |
Fachzeitschrift | European Early Childhood Education Research Journal |
Jahrgang | 21 |
Ausgabenummer | 1 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2013 |
Zitieren
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTex
- RIS
in: European Early Childhood Education Research Journal, Jahrgang 21, Nr. 1, 2013, S. 23-38.
Publikation: Beitrag in Fachzeitschrift › Artikel › Forschung › Peer-Review
}
TY - JOUR
T1 - Supporting and stimulating the learning of socioeconomically disadvantaged children – perspectives of parents and educators in the transition from preschool to primary school
AU - Arndt, Ann-Kathrin
AU - Rothe, Antje
AU - Urban, Michael
AU - Werning, Rolf
PY - 2013
Y1 - 2013
U2 - 10.1080/1350293X.2012.760336
DO - 10.1080/1350293X.2012.760336
M3 - Artikel
VL - 21
SP - 23
EP - 38
JO - European Early Childhood Education Research Journal
JF - European Early Childhood Education Research Journal
SN - 1350-293X
IS - 1
ER -