Details
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Titel des Sammelwerks | CERME 13 |
Untertitel | proceedings of the thirteenth congress of the European Society for Research in Mathematic Education |
Herausgeber/-innen | Paul Drijvers, Csaba Csapodi, Hanna Palmér, Katalin Gosztonyi, Eszter Kónya |
Seiten | 4189-4196 |
ISBN (elektronisch) | 9791221025378 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2023 |
Schlagwörter
- Mathematics Education, reflection, e-portfolios, mathematics pre-service teacher education
Zitieren
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTex
- RIS
CERME 13: proceedings of the thirteenth congress of the European Society for Research in Mathematic Education. Hrsg. / Paul Drijvers; Csaba Csapodi; Hanna Palmér; Katalin Gosztonyi; Eszter Kónya. 2023. S. 4189-4196.
Publikation: Beitrag in Buch/Bericht/Sammelwerk/Konferenzband › Aufsatz in Konferenzband › Forschung › Peer-Review
}
TY - GEN
T1 - Reflecting from the start
T2 - curriculum design to foster continuous reflective practice in mathematics pre-service teacher education
AU - Schäfer, Ingolf
AU - Hanke, Erik
PY - 2023
Y1 - 2023
KW - Mathematics Education
KW - reflection
KW - e-portfolios
KW - mathematics pre-service teacher education
M3 - Conference contribution
SP - 4189
EP - 4196
BT - CERME 13
A2 - Drijvers, Paul
A2 - Csapodi, Csaba
A2 - Palmér, Hanna
A2 - Gosztonyi, Katalin
A2 - Kónya, Eszter
ER -