Details
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Titel des Sammelwerks | The Beauty and Pleasure of Understanding: Engaging with Contemporary Challenges Through Science Education. |
Herausgeber/-innen | O. Levrini, G. Tasquier |
Herausgeber (Verlag) | Alma Mater Studiorum (Bologna) |
Seiten | 889-898 |
Seitenumfang | 10 |
ISBN (Print) | 978-88-945874-0-1 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2020 |
Extern publiziert | Ja |
Zitieren
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTex
- RIS
The Beauty and Pleasure of Understanding: Engaging with Contemporary Challenges Through Science Education.. Hrsg. / O. Levrini; G. Tasquier. Alma Mater Studiorum (Bologna), 2020. S. 889-898.
Publikation: Beitrag in Buch/Bericht/Sammelwerk/Konferenzband › Beitrag in Buch/Sammelwerk › Forschung
}
TY - CHAP
T1 - Learning opportunities and outcomes in citizen science: A heuristic model for design and evaluation.
AU - Bruckermann, Till
AU - Lorke, Julia
AU - Rafolt, Susanne
AU - Scheuch, M.
AU - Aristeidou, M.
AU - Ballard, H.
AU - Bardy-Durchhalter, Manfred
AU - Carli, Elisabeth
AU - Herodotou, Christothea
AU - Kelemen-Finan, Julia
AU - Robinson, Lucy
AU - Swanson, Rebecca
AU - Winter, Silvia
AU - Kapelari, Suzanne
PY - 2020
Y1 - 2020
M3 - Contribution to book/anthology
SN - 978-88-945874-0-1
SP - 889
EP - 898
BT - The Beauty and Pleasure of Understanding: Engaging with Contemporary Challenges Through Science Education.
A2 - Levrini, O.
A2 - Tasquier, G.
PB - Alma Mater Studiorum (Bologna)
ER -