Publikation: Qualifikations-/StudienabschlussarbeitDissertation

ErscheinungsortHannover
PublikationsstatusVeröffentlicht - 2023

Zitieren

Experimental investigation and finite element implementation of thermo-chemo-mechanical model in technical elastomers. / Fulari, Girish Sharnappa.
Hannover, 2023.

Publikation: Qualifikations-/StudienabschlussarbeitDissertation

Fulari, GS 2023, 'Experimental investigation and finite element implementation of thermo-chemo-mechanical model in technical elastomers', Doktor der Ingenieurwissenschaften, Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, Hannover.
Fulari, G. S. (2023). Experimental investigation and finite element implementation of thermo-chemo-mechanical model in technical elastomers. [Dissertation, Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover].
@phdthesis{c93b312878454afdb3d7a131b13ab1c3,
title = "Experimental investigation and finite element implementation of thermo-chemo-mechanical model in technical elastomers",
author = "Fulari, {Girish Sharnappa}",
year = "2023",