Details
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Seiten (von - bis) | 5-21 |
Seitenumfang | 17 |
Fachzeitschrift | Psychology Teaching Review |
Jahrgang | 27 |
Ausgabenummer | 2 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2021 |
Zitieren
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTex
- RIS
in: Psychology Teaching Review, Jahrgang 27, Nr. 2, 2021, S. 5-21.
Publikation: Beitrag in Fachzeitschrift › Artikel › Forschung › Peer-Review
}
TY - JOUR
T1 - Evaluation of a 'Painting and Puzzles Exercise Book for Statistics' for psychology first year students
AU - Austerschmidt, Kim L.
AU - Kerkhoff, Denise
AU - Bebermeier, Sarah
AU - Hagemann, Anne
PY - 2021
Y1 - 2021
U2 - 10.53841/bpsptr.2021.27.2.5
DO - 10.53841/bpsptr.2021.27.2.5
M3 - Article
VL - 27
SP - 5
EP - 21
JO - Psychology Teaching Review
JF - Psychology Teaching Review
IS - 2
ER -