Details
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Titel des Sammelwerks | International Perspectives on Digital Media and Early Literacy |
Untertitel | The Impact of Digital Devices on Learning, Language Acquisition and Social Interaction |
Herausgeber/-innen | Katharina Rohlfing, Claudia Müller-Brauers |
Erscheinungsort | London |
Herausgeber (Verlag) | Routledge |
Seiten | 161-179 |
Seitenumfang | 19 |
ISBN (elektronisch) | 9780429321399 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2021 |
Zitieren
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTex
- RIS
International Perspectives on Digital Media and Early Literacy: The Impact of Digital Devices on Learning, Language Acquisition and Social Interaction. Hrsg. / Katharina Rohlfing; Claudia Müller-Brauers. London: Routledge, 2021. S. 161-179.
Publikation: Beitrag in Buch/Bericht/Sammelwerk/Konferenzband › Beitrag in Buch/Sammelwerk › Forschung › Peer-Review
}
TY - CHAP
T1 - Digital children’s literature in the interplay between visuality and animation
T2 - A model for analyzing picture book apps and their potential for children’s story comprehension
AU - Müller-Brauers, C.
AU - Boelmann, Jan M.
AU - Miosga, C.
AU - Potthast, Ines
PY - 2021
Y1 - 2021
M3 - Contribution to book/anthology
SP - 161
EP - 179
BT - International Perspectives on Digital Media and Early Literacy
A2 - Rohlfing, Katharina
A2 - Müller-Brauers, Claudia
PB - Routledge
CY - London
ER -