Details
Originalsprache | Deutsch |
---|---|
Titel des Sammelwerks | Keeping the promise? Contextualizing inclusive education in developing countries. |
Untertitel | Contextualizing inclusive education in developing countries. |
Herausgeber/-innen | Rolf Werning, Alfredo J. Artiles, Petra Engelbrecht, Myriam Hummel, Marta Caballeros, Antje Rothe |
Erscheinungsort | Bad Heilbrunn |
Seiten | 29-46 |
Seitenumfang | 17 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2016 |
Ziele für nachhaltige Entwicklung
Zitieren
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTex
- RIS
Keeping the promise? Contextualizing inclusive education in developing countries.: Contextualizing inclusive education in developing countries.. Hrsg. / Rolf Werning; Alfredo J. Artiles; Petra Engelbrecht; Myriam Hummel; Marta Caballeros; Antje Rothe. Bad Heilbrunn, 2016. S. 29-46.
Publikation: Beitrag in Buch/Bericht/Sammelwerk/Konferenzband › Beitrag in Buch/Sammelwerk › Forschung
}
TY - CHAP
T1 - Developing an understanding of inclusive education in Malawi.
AU - Hummel, Myriam
AU - Engelbrecht, Petra
AU - Werning, Rolf
PY - 2016
Y1 - 2016
M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk
SN - 978-3-7815-2113-1
SP - 29
EP - 46
BT - Keeping the promise? Contextualizing inclusive education in developing countries.
A2 - Werning, Rolf
A2 - Artiles, Alfredo J.
A2 - Engelbrecht, Petra
A2 - Hummel, Myriam
A2 - Caballeros, Marta
A2 - Rothe, Antje
CY - Bad Heilbrunn
ER -