Details
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Seiten (von - bis) | 72-76 |
Seitenumfang | 5 |
Fachzeitschrift | GAIA - Ecological Perspectives for Science and Society |
Jahrgang | 30 |
Ausgabenummer | 2 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 15 Juli 2021 |
Extern publiziert | Ja |
ASJC Scopus Sachgebiete
- Umweltwissenschaften (insg.)
- Umweltwissenschaften (sonstige)
- Volkswirtschaftslehre, Ökonometrie und Finanzen (insg.)
- Volkswirtschaftslehre, Ökonometrie und Finanzen (sonstige)
Zitieren
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTex
- RIS
in: GAIA - Ecological Perspectives for Science and Society, Jahrgang 30, Nr. 2, 15.07.2021, S. 72-76.
Publikation: Beitrag in Fachzeitschrift › Übersichtsarbeit › Forschung › Peer-Review
}
TY - JOUR
T1 - Crisis-induced disruptions in place-based social-ecological research ‐ an opportunity for redirection
AU - Hermans, Kathleen
AU - Berger, Elisabeth
AU - Biber-Freudenberger, Lisa
AU - Bossenbroek, Lisa
AU - Ebeler, Laura
AU - Groth, Juliane
AU - Hack, Jochen
AU - Hanspach, Jan
AU - Hintz, Kendisha Soekardjo
AU - Kimengsi, Jude Ndzifon
AU - Kwong, Yim Ming Connie
AU - Oakes, Robert
AU - Pagogna, Raffaella
AU - Plieninger, Tobias
AU - Sterly, Harald
AU - Geest, Kees van der
AU - Vliet, Jasper van
AU - Wiederkehr, Charlotte
N1 - Funding Information: We would like to thank two anonymous reviewers and the journal editors for their helpful comments. Kathleen Hermans acknowledges funding from the German Federal Ministry of Education and Research (BMBF) within the research group MigSoKo (01UU1606).
PY - 2021/7/15
Y1 - 2021/7/15
KW - COVID-19 pandemic; crisis; disruptions; fieldwork; social-ecological research
KW - Fieldwork
KW - COVID-19 pandemic
KW - Social-ecological research
KW - Disruptions
KW - Crisis
UR - http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=85111525905&partnerID=8YFLogxK
U2 - 10.14512/GAIA.30.2.3
DO - 10.14512/GAIA.30.2.3
M3 - Review article
VL - 30
SP - 72
EP - 76
JO - GAIA - Ecological Perspectives for Science and Society
JF - GAIA - Ecological Perspectives for Science and Society
IS - 2
ER -