Details
Originalsprache | undefiniert/unbekannt |
---|---|
Seiten (von - bis) | 189-220 |
Fachzeitschrift | Science and Education |
Jahrgang | 22 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2013 |
Zitieren
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTex
- RIS
in: Science and Education, Jahrgang 22, 2013, S. 189-220.
Publikation: Beitrag in Fachzeitschrift › Artikel › Forschung › Peer-Review
}
TY - JOUR
T1 - Classifying Life, Reconstructing History and Teaching Diversity: Philosophical Issues in the Teaching of Biological Systematics and Biodiversity
AU - Reydon, T.A.C.
PY - 2013
Y1 - 2013
UR - http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84874112706&partnerID=MN8TOARS
U2 - 10.1007/s11191-011-9366-z
DO - 10.1007/s11191-011-9366-z
M3 - Article
VL - 22
SP - 189
EP - 220
JO - Science and Education
JF - Science and Education
SN - 0926-7220
ER -