Details
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Titel des Sammelwerks | Schnittpunkt Politische Bildung |
Erscheinungsort | Wiesbaden |
Seiten | 127–151 |
Seitenumfang | 25 |
ISBN (elektronisch) | 978-3-658-40122-1 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2023 |
Zitieren
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTex
- RIS
Schnittpunkt Politische Bildung. Wiesbaden, 2023. S. 127–151.
Publikation: Beitrag in Buch/Bericht/Sammelwerk/Konferenzband › Beitrag in Buch/Sammelwerk › Forschung
}
TY - CHAP
T1 - Citizenship Education from a Distance.
T2 - Teachers’ Perspectives and Experiences with Distance Learning during the Pandemic-Induced School Closures in Germany and Hong Kong
AU - Reichert, Frank
AU - Vajen, Bastian
AU - Tsang, Amy
AU - Kenner, Steve
N1 - This work was supported by a grant from the Germany/Hong Kong Joint Research Scheme sponsored by the Research Grants Council of Hong Kong and the German Academic Exchange Service of Germany (Ref. No. G-HKU706/19), and by the Faculty Research Fund of the Faculty of Education at The University of Hong Kong.
PY - 2023
Y1 - 2023
U2 - 10.1007/978-3-658-40122-1_7
DO - 10.1007/978-3-658-40122-1_7
M3 - Contribution to book/anthology
SN - 978-3-658-40121-4
SP - 127
EP - 151
BT - Schnittpunkt Politische Bildung
CY - Wiesbaden
ER -